Garantie & reparatie

Wanneer uw product defect is of beschadigd bij levering, meldt dit dan direct bij onze klantenservice per e-mail dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op. Dit geldt ook wanneer een door ons geleverd product kapot gaat binnen de garantie termijn van minimaal 1 jaar. Mocht u een probleem met een product hebben buiten de garantie termijn dan helpen wij u ook graag verder.

Wij geven tenminste 1 jaar garantie op onze producten, sommige producten hebben een langere periode fabrieksgarantie. Deze informatie kunt u vinden bij de productbeschrijving of kunt u opvragen bij onze klantenservice.


Een Gegronde klacht

De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

  • Wanneer er sprake is beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
  • Wanneer er sprake is van onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
  • Wanneer er sprake is van normale slijtage en/of beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.

 Zorgt u dat u wanneer u contact zoekt met onze klantenservice uw order en bestelgegevens bij de hand heeft.